ՏԻՖԼՈՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ 1. Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների հետ հատուկ մանկավարժահոգեբանական աշխատանքը

 Տիֆլոմանկավարժությունը գիտություն է տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների կրթության ու դաստիրակության մասին:  
Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների դասակարգումը ըստ Մ.Ն. Զեմցովայի:  
«Կույր երեխաներ» 
«Մնացորդային տեսողությամբ երեխաներ» 
«Թույլ տեսնող երեխաներ»  
Կույր երեխաներ-տեսողության սրությունը 0-04 է:  
0 տեսողության կույրեր բացարձակ (տոտալ) կույրեր են:  
0,04 տեսողության սրությամբ երեխաներ մնացորդային տեսողությամբ կույրեր են: Մնացորդային տեսողություն ունեցող երեխաները չեն կարող երկարատև կարդալ մեծ տառաչափերով գրվածը քանի որ առաջանում է տեսողության հոգնելիություն: 
Կույրերին, ըստ տեսողության սրության խանգարման աստիճանի, բաժանվում են հետևյալ խմբերի՝ 
Տոտալ կամ բացարձակ կույրեր. 
Կույրեր, ովքեր ունեն լուսազգացողություն: 
Այս երեխաները տեսնում են միայն լույսը, այսինքն՝ տարբերակում են լույսը մթությունից:  
Կույրեր, ովքեր ունեն լուսազգացողություն:  
Այս երեխաները տարբերում են ոչ միայն լույսը ստվերից, այլ նաև գույները: 
Կույրեր, ովքեր ունեն նորմալ տեսողության սրության հազարերորդական մաս (0,005-ից մինչև 0,009): Այս դեպքում կարող են տեսնել ձեռքի շարժումը դեմքի առաջ, շատ մոտ տարածությունից տարբերում են գույները, առարկաների ուրվագծերը: 
 

Հետ
x
Պատվիրել զանգ
Շնորհակալություն հայտի համար